5. razred_ MŠ in PŠ_LŠN ŽUSTERNA

Avtor: | 7. 10. 2024 | Zgodilo se je

4. DAN, 10. OKTOBER 2024
Danes smo se z ladjico odpeljali do Izole in naredili daljši sprehod po tem obmorskem slovenskem mestu. Privoščili smo si tudi sladoled.
Plavali smo takoj po kosilu, imeli pa smo tudi nočno kopanje.
Izvedli smo naravoslovni dan: barvali smo kamenčke, ki smo jih na morski obali nabrali pred dnevi.
Ker je bil to naš zadnji večer, smo se vsi skupaj malo podružili ob glasbi in plesu.

3. DAN, 9. OKTOBER 2024
Dan smo začeli z jutranjo telovadbo. Po zajtrku smo se odpravili v bazen, kjer smo plavali po skupinah. Danes nam je šlo zelo dobro. To je videl tudi ravnatelj, ki nas je obiskal.
Po kosilu smo imeli ure pouka in nato še popoldansko plavanje.
Domačim smo napisali razglednice ter napisali poročilo o našem delu.
Zvečer smo utrujeni zaspali.

.        .

2. DAN, 8. OKTOBER 2024
Močan veter in valovito morje sta nam danes prekrižala načrte, da bi se z ladjico odpeljali do Pirana in si tam ogledali mesto ter akvarij, zato smo izvedli naravoslovni dan kar v Žusterni in okolici. Raziskovali smo obsredozemsko rastje, spoznavali značilnosti  rastlin in njihovo uporabo. Na morski obali smo si nabrali kamenčke in našli smo tudi fosile.
Popoldne smo izvedli plavanje po skupinah.
Po večerji smo odšli na nočno kopanje v čisto drugačnem vzdušju kot sicer.
Pred spanjem smo v roke vzeli še knjigo in malo brali.

Za nami je še en krasen, pa tudi malo naporen dan.

1. DAN, 7. OKTOBER 2024
    Ob 8. uri zjutraj sta nas dva avtobusa odpeljala proti Žusterni. V Litiji je bilo megleno. Imeli smo upanje, da nas bo na obali pričakalo sonce, vendar ni bilo tako. Po malici na postajališču Risnik smo se polni pričakovanj pripeljali pred hotel Žusterna. Takoj smo odšli do bazena in učitelji plavanja so preverili naše plavalno znanje. Po kosilu smo se namestili po sobah in nato še enkrat odšli na popoldansko plavanje. Razdelili smo se tudi v skupine.
    Po večerji smo se odpravili do športnega parka Bonifika, kjer smo uživali v različnih športnih aktivnostih.
    Ko smo se vrnili v hotel, smo bili že pošteno utrujeni in smo hitro zaspali.              .              .