eTwinning projekt: “Healthy lifestyle” – Zdrav življenjski slog, 3. a (2023 – …)

Avtor: | 12. 11. 2023 | Projekti

Učenci 3. a smo se priključili eTwinning projektu Healthy lifestyle – Zdrav življenjski slog. Spoznavali bomo, kako poskrbimo za svoje zdravje in za dobro počutje. V projektu sodeluje 12 partnerjev s Cipra, iz Španije, Portugalske, Hrvaške, Turčije, Slovenije, Romunije in Grčije. Komaj čakamo, da se spoznamo.

Starši so se strinjali, da lahko sodelujemo v projektu.

Z navdušenjem smo se lotili risanja logotipa za projekt.

Glasovali smo, kateri logotip bo predstavljal naš oddelek.

   

Zmagovalni logotip, ki bo predstavljal naš oddelek.

Tudi drugi partnerji bodo narisali logotipe in izmed vseh logotipov bomo z glasovanjem dobili logotip projekta.

Danes, 20. 12. 2023, smo se srečali s partnerji projekta. Po pozdravu smo zapeli Želimo vam srečen božič in skupaj zaplesali Božičkov ples. Zelo smo se zabavali. Škoda, da so imeli ostali partnerji težave s povezavo. Upamo, da se januarja vsi srečamo na spletu.

Prejeli smo voščila naših partnerjev. Zelo smo se jih razveselili. Na hodniku smo pripravili razstavo prejetih voščilnic.

Učenci, ki sodelujejo v projektu, so razdeljeni v skupine sadja: pomaranče, banane, slive, jabolka, grozdje in hruške. Vsaka skupina je razmišljala, kako sodobna tehnologija vpliva na zdrav življenjski slog in o varnosti na spletu.

Izdelali smo prehransko piramido.

Na spletu smo pogledali cene živil, ki bi jih želeli jesti na pikniku, če bi imeli 20 evrov.

Partnerjem z drugih držav smo predstavili tradicionalni slovenski zajtrk.

Danes, 9. 5. 2024, smo obeležili eTwinning dan in dan Evrope.

S partnerji smo napisali skupno knjigo z naslovom: “Zdrav življenjski slog”. Vabljeni k branju in poslušanju.

https://www.storyjumper.com/book/read/171425051/Message-in-a-bottle

Book titled 'Message in a bottle'Read this book made on StoryJumper!function(){function d(){“undefined”==typeof SJMakeBookOpenLightBox?–c>0&&setTimeout(d,100):SJMakeBookOpenLightBox()}function e(){/in/.test(document.readyState)?setTimeout(e,9):d()}var a=”https:”==document.location.protocol?”https:”:”http:”;if(“undefined”==typeof SJScriptLoaded){window.SJScriptLoaded=!0;var b=document.createElement(“script”),c=80;b.src=a+”//www.storyjumper.com/script/storyjumper-embed.js”,b.async=true,b.setAttribute(“defer”,””),document.getElementsByTagName(“head”)[0].appendChild(b),e()}}();

12. junija 2024 smo imeli zadnje srečanje s partnerji, kjer je vsaka skupina prebrala svoj del zapisane zgodbe. Zaželeli smo si še lepe počitnice in se poslovili.

Prejeli smo potrdilo in čestitko za sodelovanje v eTwinning projektu.

S projektom Zdrav življenjski slog je večina učencev izboljšala svojo sposobnost komuniciranja v angleškem jeziku. S pripravo logotipa, pisanjem voščilnic in ustvarjanjem skupne knjige so učenci razvijali svojo ustvarjalnost, sposobnost vizualnega in pisnega izražanja ter sodelovanje pri projektih. Spoznali so različne kulture in običaje, vključno s tradicionalnimi zajtrki partnerskih držav, kar je prispevalo k večji medkulturni ozaveščenosti in spoštovanju raznolikosti. Učenci so se naučili pomembnih informacij o zdravi prehrani, pomenu gibanja in drugih vidikih zdravega življenjskega sloga, kar spodbuja zdrav življenjski slog in dobro počutje. Svoja spoznanja so delili tudi s svojo družino in prijatelji. Pridobili so pomembne veščine pri uporabi IKT. Sodelovali  so z vrstniki, reševali konflikte in izmenjevali ideje, pri tem pa so se učenci naučili pomembnih socialnih veščin.  Ob refleksiji o uporabi tehnologije in njenih vplivih na počutje so krepili njihovo čustveno inteligenco. Učenci so razvijali veščine kritičnega mišljenja s preučevanjem vpliva tehnologije na njihovo življenje, refleksijo o svojih izkušnjah ter iskanjem rešitev za morebitne težave. Skupinsko delo pri projektnih nalogah je učence naučilo sodelovanja, komunikacije in doseganja skupnih ciljev. Projekt je tako učencem omogočil razvoj širokega spektra znanj in veščin, ki so ključnega pomena za njihovo nadaljnje izobraževanje in življenje.

Dostopnost